Frukost på sängen.

Mela & jag vaknade vid 11 idag av att hans mamma kom ner och letade efter något. Sen kunde vi inte somna om så vi startade skräckfilmen som jag inte hann se klart inatt för jag somnade såklart, ovanligt? nej! Mela såg klart den men fick stå ut med att se den engång till imorse. Mitt i filmen kommer Paola - melas mamma ner med frukost och varm oboy på en bricka. Gottgott och väldigt mysigt kan jag säga. Så där låg vi och smaskade i oss av det goda.
Efter filmen slet vi oss upp från sängen och jag gick raka vägen in i duschen. Mycket skönt.

sitter själv på älskling rum för han & hans pappa kollar bilar - mela ska få en ny bil. Vi kollade på en igår som mela verkligen tyckte om & de kanske ska kolla på en till idag. Man ska inte ta det första och bästa utan det är bättre att kolla runt först. citat av melas pappa " Sluta va så kåt på allting mela, du vill ha allt du ser direkt ".
hahaha så sant så!

Jag är jättesugen på Nova idag & rean, men har inga pengar med mig till mela.
Måste ha en nyårs klänning, nya jeans, skor, tröjor, mössa, smink.
Men så rik är inte jag /: buhu. det löser sig nog hoppas jag. Nu ska jag ner och spela Call og duty, favvospelet!♥
mela sa en sån gullig sak igår; - lina, det är så kul att du tycker om att spela detta...
jag; - vadådå?
mela; - det är kul när man har något att göra som båda tycker om ..
jag; - mm mela .. :)

HAHHA, så vårt gemensama intresse är tvspel, låter kanon va?! ;D


kram på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0