Irritation på hög nivå idag!

Det har varit ett farligt snurrande fram och tillbaka i mina tankar idag, varken mela eller jag har varit på topp. Irritation som legat och puttrat som såklart gick ut över varandra HELA DAGEN. Först har vi triggat igång varandra genom att göra och säga saker till varandra som vi inte tycker om och uppskattar och verkligen peekat varandra om allting. Man har verkligen inte kunnat låta bli! sen har vi blivit sams igen i max 20 minuter sen har det börjats igen och såhär har det varit om och om igen heladagen som sagt. Har levt på nästan noll i matintag idag så det kan också spela roll, men inga tvivel på att jag vaknade på fel sida. En mindre bra Tisdag kan man säga.

Efter skrik, smälla i dörrarna, otrevliga spydiga kommentarer kom vi iväg till nova och robin hämtade vi upp i stan. Hittade en kavaj som jag köpte så nu fattas bara klänningen & jag börjar få panik. TÄNK så hittar jag ingen, vad gör jag då?! Hmm, smått stressad lina faktikst.

Spelat lite call of duty idag också för att försöka lugna ner mig och tänka på annat, men det var en dålig ide för jag som är världens sämsta förlorare och som har världens minsta tålamod blev inte en bättre idag. Men samtidigt, -  den timmen jag spelade med mela var ändå rolig för jag älskar spelet och jag kände mig ganska lugn efteråt så mela och jag låg och gosade och tog lite mongobilder, vi är ju ett sånt gulligt par!? hahah!

Nu sitter jag trött som en get & kollar American Pie - naked mile, med simi. Vi kan inte sova .. men jag tror att om jag bara lägger mig ner kommer mina ögonlock falla som tunga sten sen kommer jag sussa gott på soffan tills jag vaknar eller blir väckt av i detta fall simi. Hmm.. Kommer jag orka gå ner och lägga mig hos mela då? jadu, det återstår att se.

Ha det bra, mitt letade efter nyårsklänning fortsätter imorgon. Hoppas ni inte är lika sent ute som jag är, fy på er isåfall! ;) Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0