2 april

Hej, allt bra med er?
Idag är det den 2 april, herregud vad tiden går fort. Snart sommarlov - helt sjukt att detta långa lov bara finns en gång om året. Kunde vi inte haft ett vinterlov som var lika långt? ;O hade varit något.

- Själv mår jag sådär. Jag är deppig fortfarande och denna veckan har varit väldigt upp och ned. Får aldrig någon ro i kroppen och mycket känslor som bubblar upp. Jag är besviken, arg, ledsen, förtvivlad och förvirrad.
men än så länge lever jag så pass mycket att jag kan säga att - MAN SKA INTE KLAGA! :) inte just nu iaf.
Ska vila en stund nu & sedan duscha. Sen övningssköra till lund ikväll, härligt. dock är det 4 månader sedan MINST jag satt i en bil så läskigt att ut på vägarna efter ett långt uppehåll. men vafan, jag klarar det. Automatar bil ju!

Ikväll ska jag och min man bara umgås, vi två. Vi behöver ensam tid där vi är ostörda om man kan säga så. Tro det eller ej, men trots att vi är så mycket hinner vi aldrig umgås och bara slappna av och vara.
Det är träningar varje dag som kommer emellan och han iallafall har alltid någon annan tid att passa. Inget fel med det men just idag bestämde vi oss för att bara umgås, baka, se film och sådant.
På helgerna är vi alltid med någon annan, eller så gör vi saker på eget håll så vi har aldrig den där " lugna & viktgia " tiden som för mig beyder så mycket. Just nu behöver vi detta, framförallt jag efter denna veckan.

men nu ska jag sova iallafall, pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0