I need some help!

Jag behöver helt seriöst hjälp med mitt sockerberoende.
Jag växer på alla håll och kanter och jag behöver göra någon form av träning som motiverar mig.
Jag gillar inte att bara gå ut och gå, ibland kan det vara skönt att göra det och samtidigt få rensa tankarna.
Men jag gillar att gå på olika former av pass, men jag vet inte vart jag ska börja med det eller överhuvudtaget ta tag i det och prata med mamma&pappa. För antagligen får de betala tills jag klarar av det själv.
Mycket som snurrar i huvudet, jag måste ta tag i mitt liv påriktigt denna gången och kämpa genom svett och tårar och sluta böla över minsta lilla och hitta på ursäkter till att inte träna. Så länge jag inte är skadad eller sjuk (förkylning, magsjuka eller liknande) så finns där inga ursäkter.

Jag är så jävla värdelös på att träna och äta rätt. Jag tänker att jag ska göra det men inget händer.
Nej nu har jag tagit min sista godisbit och allt vad det nu är och jag ska fantamaj snacka med mamma redan ikväll så att jag kan komma igång på ett roligt sätt som känns roligt och bra för mig. Jag tror på mig själv denna gången, så mycket att jag började gråta nu. Haha, känslobomb är vad jag är!

Jag behöver hjälp och stööööööd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0