Jag vill inte stå där och se ut som en idiot.

Jag vill inte stå där lurad i slutändan,
jag vill inte stå där och se ut som en idiot.
För just nu känner jag mig lurad, dum i huvudet som
inte gör något åt så som du får mig att känna.
Jag vet att du ljuger, jag har bevis.
Och att neka mot bevis gör mig bara ännu argare
och med ledsen. Men ändå stannar jag och försöker
förtränga det, trots att jag vet att det kommer hända
igen. Som det gjort många gånger innan.
Det är sjuk att jag är den människan du gör detta mot.
Det är hemskt och skulle det varit någon annan som
suttit i dena situationen hade personen lämnat dig
för länge sedan. Men jag stannar, jag mår dåligt,
det är jag som ser ut som en idiot bara för att jag
älskar dig. Men frågan är, är det värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0