Mysig eftermiddag kommer det blir!

Idag blir det Nova med linda, jag ska kolla efter något att ha på mig på valborg. Det är lite valborgsfest hos mela, men får se om vi drar vidare på kvällen. Iallafall jag :)
Ska blir så mysigt att gå lite på nova med min fina vän, kanske tar vi en fika där eller i stan? Vi får se.
Behöver få prata ut med henne, skratta och gråta & bara få vara med henne. För ni ska veta, hon är en fin vän!

I onsdags gjorde jag ytterligare ljusa slingor i håret och det blev jättebra, vill ha det lite ljusare men det bleks i sommar. Extra effekt om jag häller citron i håret, en hemmablekning i solen. Kan passa på i Spanien ;)
I torsdags var jag med linda sen sandra, vi tog det bara lugnt och slappade. käkade lite skit, snackade och gav varandra kli på benen. Haha, alltid sammasak och man ser ut som apor!
Idag är jag hemma från praktiken, har inte alls skött denna veckan men ska ta tag i det på måndag. Vill ju inte bli kickad därifrån också. Men idag har jag ingen ork efter en lång natt stirrandes in i väggen. Det ända som drar upp mig idag är att linda kommer till lund.♥

Vad händer ikväll för er del läsare? :) Festa, mysig hemmakväll eller dra på laserdome eller någon annan aktivitet?
- för min del? INGENANING.

Nu ska jag fixa till mig, tar bussen till stationen om en timme :)
byebye sunshine's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0