not again..

Hej bloggen, här sitter jag ännu engång och måste få skriva av mig. Fast jag egentligen inte orkar eller vill skriva och prata om det. Har mått så dåligt både fysisk och psykiskt att jag inte varit på praktiken på 3 dagar och det har jag ångest över, men jag är helt slut för jag mår så jävla kasst.

Privata problem ska inte hindra mig från att sköta min praktik. Men uppenbarligen låter jag det gör de. usch.
Mina tankar, min själ och min kropp är någon helt annanstans än där de borde vara, men just nu flyr jag från verkligheten. Det är en sak som är säker..
Jag har ständiga sura uppstötningar, illamående och konstig i magen. Påminner om magkatarr vilket man lätt kan få när man inte är stabil eller på topp under en viss tid. Kroppen arbetar helatiden på varv och i otakt.

Roliga nyheter är att det är fest imorgon och jag LÄNGTAR jättemycket. Får se om jag dricker med tanke på magen och jag får se hur länge jag stannar, men det ska bli jätteroligt. Mela hämtar mig och linda, lämnar henne i eslöv sen följer jag med Mela hem. Sen på Lördag följer jag med han till Moppeträff, viktigt att få vara delaktig i det han tycker om att göra trots att jag inte är intresserad ett dugg. Men vad gör man inte för att vara en bra flickvän..?
En annan rolig nyhet är att jag är så jävla glad att jag har en sån jävla bra vän som linda.
Så fin & underbar på alla sätt.


Nu ska jag kolla lite tv och vänta på mela...
bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0