Soliga april!

Har inte denna månaden varit kanon?
Påsklovet har varit fullspäckat med VARMT väder och en stark sol! jag tycker det är så underbart.
Man blir så glad.
Sovit sådär inatt btw, dörmt massa sjuka drömmar. Att de spökade på mitt rum, att telefonen ringde med min pappas röst i luren fast han satt berdvid mig i min säng, att garderobs lampan tänder och släcktes, att de kom massa ljud från alla håll i rummen som inte var så sköna för öronen. Jag vaknade och var livrädd och när mela vände på sig och råkade nudda vid mig flög jag 3 meter upp i luften. jag var rädd!
Sedan drömde jag andra sjuka saker och sedan att jag åkte flygplan. Har aldrig i verkligheten åkt ett flygplan och är så rädd för det ändå. Jag är rädd för att jag ska spy, få ont i öronen och värst av allt STÖRTA! jag känner hur ångesten börjar smyga mig upp i ryggen, inte länge till vi ska till spanien... kanske ska gå i terapi? för jag är verkligen RÄDD! livRÄDD! Melas pappa sa idag att om resan dit med flyg skärmmer upp mig så mycket så måste jag ändå ta flyget hem, för hem MÅSTE jag ju. Haha men förhoppningsvis är det inte så farligt som jag tror. Denna familjen tycker det är härligt med flyg, iallafall melas pappa. Hur man nu kan tycka det... jag kanske också älskar det?! ;D
- måste iallafall börja inhandla sommarkläder, bikinisar så smått så jag inte behöver tänka på allt när de väl gäller. längtar såå till att få packa och dona i resväskan. det ska bli så kul. kommer säkert börja sådär 2 veckor innan bara för att! hihi. j

Har iallafall inte bloggat på länge men har ett tillfälle nu iallafall efter att ha städat älsklign rum och legat i solen.
Det har inte hänt så jättemycket under lovet. Varit hos min bror&may lite, varit med älskling, träffat linda, solat, följt med till templet där may dansade thaidans. Mycket trevligt ställe! tack för det.
I övrigt mår jag bra, åkt på en ny förkylning men nu är det mest slemhostan som inte vill ge med sig. Men jag klagar inte. Hade en period då jag var väldigt deppig för jag kände att melas föräldrar hande något emot mig men efter att mela pratat med dem blev jag gladare och det var bara inbillning antar jag. Men nu känns allt bra!

Nu luktar här mat, undrar vad det blir för gott? allitd spännande att äta här, konstiga maträtter och hittepå rätter, men som alltid smakar bra! det är ett nöje kan jag säga.
Ska avsluta nu, men ha en fortsatt skön och underbar tisdag. Imorgon ska det klippas och färga hår, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0