Söndrig dator

Hej bloggen & mina kära bloggläsare!
Min dator har varit i sönder så har inte kunnat blogga på ett tag. Men nu är den fixad och det var inget större fel på den, den lägger bara av när den vill och sen efternågon vecka kan man starta den igen. Måste ha en ny dator känns det som. hihi!

Det har väll inte hänt så mycket direkt, varit mycket med linda & rebecca. Och såklart Mela..
Jag mår väll annars helt okej. Mitt humör och mina känslor är som en berg- och dalbana.
Har väll mest ilska och tårar inom mig, men där får de stanna.
Ser fram emot helgen, hoppas den bli bra. Fredag ska jag antagligen till Breeze i malmö med Shahad & några till.
Min kära älskade lilla Linda får stanna hemma för hon är inte 18, thihi.
På lördag vet jag fakitkst inte vad som händer, vi får helt enkelt se.
Och nästa vecka är det påsklov, underbart! Blir väll nog träffa vännerna en hel del, för jag sätter inte min fot i lund på ett tag! :)

Nu ska jag tänka över mitt liv en stund. Senare blir det träning!
tränade igår & jag är så stolt över mig själv. Träningsvärk idag, men jag ska på det ikväll igen.
byyyyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0