update

Som jag sa igår, tror jag det var? - så har min dator varit sönder ett tag men vi fick liv i den igen. Men senare på kvällen gick min laddare till datorn i sönder, så nu fungerar den inte. Köpte en nyladdare för lite mindre än ett år sedan. 400 kronor och den är sönder igen. Och pantad ibland som min mamma är så slänger hon kvitton som hon "tror" inte behövs. Hon slänger allt, ALLT.

idag har jag inte känt mig lika ledsen, har faktiskt varit på gott humör. Hoppas det håller hela kvällen ut också.
Har tagit tag i mina valkar och lyft dem till "gymmet" tillsammans med May.
ca 25 minuter på cyklen = i min takt lite mer än en mil. Sedan situps och 15 minuter på löparbandet, känner min duktig! May var minst lika duktig. thihi :* Duschade och käkade lax med potatis snabbt innan min pojkvän kom för att hämta upp mig. Vi begav oss till lund men han försvann lika snabbt igen med sin vän Alex för de skulle träna. Jag och simi gick till affären där jag inhandlade frukt för att senare göra en fruktsallad, den var god. Men ner slank också en kanelbulle och två små plättar som simi(melas lillebror) & elin(simis flickvän)gjorde.
gottgott. Man ska få unna sig, men jag unnar mig varje dag och nu när jag tagit tag i träningen så fick jag bara ångest av det. Men det får jag träna bort imorgon innan fredagsplanerna.

- Imorgon blir det Breeze med shahad och andra tjejer, ska bli riktigt roligt.
Men nu har jag inte tid att skriva mer för nu kom min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0