Valborg!

Hej bloggläsare :) allt bra med er idag?
idag är det valborg och det är kanon väder. Det blir väll inte som det vanligt valborgs firandet då man drack sig jättefull. Ganska skönt! Ska vara hemma hos mela och fira, men drar nog vidare på kvällen. Tror inte det blir någon dricka för min del idag, drack igår trots att det inte var planerat och idag när jag vaknade mådde jag inte allt för bra! Så idag blir det nog lugnt.
Ska äta mat, umgås med pojkvän och gäster och bara ha det trevligt. Vad ska ni själv hitta på?

Har hjälpt Melas pappa lite med förberedelserna inför ikväll, inte så mycket för det mesta var klart när jag och Älskling vaknade. Men jag bar in en kasse med läsk, typ 5 meter?, dragit av massa myntabland från dess skafft och sedan har jag satt plockat undan lite. Haha, jag är verkligen till stor hjälp! Man överlever inte utan! ;$

Älskling jobbar i 4,5 timme till, det suger. Jag ska duscha, stryka HANS kläder han ska ha på sig ikväll, fixa i ordning mig själv och hjälpa till hos Frenkarna innan gästerna kommer.
Nu ska jag sätta mig där ute. pusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0