Bra dag ändå

Första dagen gick bra.. jobbigt med småttingarna bara men jag har iallafall terese och minette som är ett år ynge än mig, SKÖNT! Men äldst i klassen är jag minsann!
Det har varit en bra dag iallafall, både i skolan och hemma hos sandra med fina vänner. Kollar på film, Burlesque.
Inte så jättebra, försväntade mig något mycket bättre. Men alla filmer kan inte vara bra. Sen började vi kolla lite på Never say never med justin bieber, känner mig som en liten fjortis just nu men...HAN ÄR VÄL FÖRJÄVLA BRA?! bieber i mitt hjärta! Ganska kul att det är så blandade åldrar ändå som lyssnar på honom så egentligen är det ingen fjortisstämpel på de som gillar honom. Han är för söt!
Vi käkade, snackade, skrattade. Jävla sofie jävel dränkte sin mat med vitlök, halva kryddburken i maten. Fyfan, satt och klöktes så mycket hon luktade sen. Stackars hennes pojkvän & katt. Kan inte ens föreställa mig hur de mår just nu..
- " men det försvinner väll med lite tandkräm? " (sofie)
HAHAHA, helt panndöd! ;D då tror hon helt fel! <3

sedan körde sofie mig och linda till stan för jag skulle ta bussen hem vid halv 8.
Somnade till på bussen då&då, som vanligt. Blir så sjuuuukt dåsig av bussar, men ändå är det så mysigt att åka buss. Träffade kusinen med hennes kompis emma vid busshållsplatsen sedan kom min barndomsvän niklas också, trevligt. Saknar våra fina tider♥
Men nu är jag hemma, antecknar lite i kalendern, lägger in musik på mobilen. ska snart sätta mig i sängen och plugga i boken... körskolan u know.



Saknar våra tider FINA VÄNNEEER!


Puss&kram -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0