Bra kväll

Kusin Felicia ringde mig runt 7 och frågade om vi kunde ses och jag som inte hade något bättre för mig bad henne komma hit:) tur man bor sånära varandra! Vi stack ut en runda sen drog vi hem till henne.. Snackade, skrattade och bara flummade runder - som vanligt med mig eller? Snodde ett äpple från deras äppleträd och drog hem igen, så har precis satt mig här. Dum som jag är trycker jag i mig saker som jag egentligen inte tål så nu har utslag runt munnen och der kliar på hela kroppen, BRA JOBBAT LINA! tummen upp för dig alltid!
- ska ta fram kläderna till imorgon och en väska att ha med mig. lika bra att göra det nu så slipper jag tänka på det imorgon, för vi tjejer kan ta 10 år på oss innan vi hittat rätt tröja att ha på oss. Och 3 år innan man hittat vilka strumpor man ska ha... okej, ganska överdrivet men ni förstår poängen. & jag är ingen morgon människa för fem öre så jag lär Snoza fleragånger om.

Imorgon ska jag träffa fina Linda & plugga till körkortet, slarvar lite. gah! denna självdiciplin måste bli bättre.
Jaja, ha en bra dag imorgon alla nybörjare. återstååår att se om jag överlever min bland småungarna :)

puss&kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0