du kom för att stanna.

Jag hoppas att det är något äkta, för jag har mycket att ge.
Inga falska spel längre, jag har växt & jag vet vad jag vill
även om jag kan bli ostabil på benen ibland. Men jag hoppas
du kommer vara den som kramar om mig när jag är som svagast
och ger mig mod att fortsätta och styrkan att lyckas.
Så som jag kommer göra för dig trots att du är några år äldre
men alla behöver någon right? Och jag vill vara den just DU behöver,
den som håller dig hårdast. Vi har varit här innan och nu är vi här igen,
fast denna gånger seriösare än innan och denna gången kommer
det sluta bra?
Jag vill bara träffa dig nu för det är en riktigt jobbig väntan.

Kom ihåg hur fin du är och hur mycket jag ser framemot att få spendera
dagar med dig.
saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0