Första dagen...

Upprop på bergaskolan för oss ettor... Känns nervöst och si sådär... kul att komma igång igen men att gå med 3 år yngre är inte att hurra för "/ Men det ska nog gå bra?!
sitter här och lyssnar på musik, äter lite frukost och väntar in bussen. Ska träffa linda en stund i stan eftersom jag redan är inne i Eslöv tio över 9.  Vi får väll peppa varandra såhär första skoladagen, hon ska börja folkhögskolan. HOn får iaf gå med äldre människor! ;) min fina älskade vän♥ - hon är orolig precis som jag att man inte ska passa in, att man inte ska hitta rätt och komma till rätta. men stark som hon innerst inne är så kommer det gå hur bra som helst!
Nu ska jag slänga på mig mitt finfina läppstifft och ta dagen med storm! buuuhjaa!

J ♥


puss&kram -






Kommentarer
Postat av: Sari

Ha en härlig dag...Kramar dig

2011-08-17 @ 08:35:49
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0