Sliten

hej bloggen & läsare ♥ är ni lika slut körda som jag? Skola + körskola = hemma klockan halv 9. Lååång dag!
Idag skulle vi egentligen slutat fyra, men fick gå vid två.. passa på att njuta egentligen för sen blir de långa dagar när vi väl kommer igång. Men för övrigt gick det bra i skolan, känns redan jävligt bra! Och idag var alla tvåor och treor i skolan också, de började idag. Alla gick runt och sneade oss små, men HAHA jag är äldre än er alla fuckers bara det att jag är lite mer misslyckade än er ;) nej nu ska jag inte vara sån. Snackade lite med minette, tess och tyty efter skolan sen drog jag till linda. - sen drog vi och komma på deras eventuella nya lägenhet! Sen käkade vi och sen drog jag till körskolan. Var så fruktansvärt trött att jag nästan grät, blev arg på mig själv för att jag var trött på mina VIKTIGA teorilektioner. Helt känslig...
Menmen, dagen är inte slut än. Har en liten läxa till imorgon. Ska skriva ett brev om mig själv till min klassförståndare och mentor, löjligt men kanske kan vara bra? Sen ska jag plugga i körboken. Sen ska jag fan sova, upp tidigt imorgon igen :( Då stiger allvaret i skolan lite till! tror vi ska ha vanliga lektioner imorgon och vi slutar fyra.

Nu ska jag dra, orkar inte skriva så mycket mer.

puss&kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0