bästavän

Det finaste jag fått uppleva här i livet är äkta vänskap. Det finaste jag hittat här i livet är en riktig vän.

Anledningen till varför jag vet att du&jag kommer hålla ihop föralltid är för vi dessa åren vi känt varandra gått igenom mycket. Trots att du svek mig, väldigt hårt, växte du till dig och blev precis den vän du är idag - så kunde jag inget annat än ge dig en chans och idag står du mig nämre än någonannan. Att förlåt betyder inte att man accepterar det som den andra gjort som sårat en, utan det betyder att man accepterar det som hänt för att gå vidare och se frammåt. & det var precis det jag gjorde, jag var redo att förlåta dig därför har det inte varit några problem.
För mig är det jävligt fint att ha en ÄKTA vän. För mig är denna känslan mäktig så att jag blir rörd. Sån vän som får en att känna den känslan, borde alla få ha vid sin sida. För engångs skull har jag haft tur i livet & jag är evigt tacksam. Det finns ingen som gör mig så stark som du. Du är allt & lite till bästavän, jag håller i dig så fruktansvärt hårt och jag tänker stå där genom skratt&tårar, hålla dig i handen och vandra genom livet med dig.
Låter som jag är kär i dig eller ngt haha, men oroa dig inte - du vet om hur mycket jag älskar dig & hur mycket jag skull offra för dig och ge dig.


Anna Lina Angelica LindwallLinda Evelina Bengtsson.
Förevigt mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0