big smile.

Hej Kära läsare, allt bra med er idag? :) - själv mår jag bra! dock jävligt nervös inför skolan imorgon... men det ska nog gå bra! Har ett väldigt stort leende på läpparna idag, för jag somnade med världens största leende inatt. Tänk ett en människa kan påverka en så mycket! ♥

- Idag sov jag till halv tolv, om jag inte minns fel. Dock legat och vridit mig hela natten som vanligt, för det är så fruktansvärt varmt i mitt rum. Kan ha båda fönsterna öppna och ändå få som ett tjockt moln över mig av värme. Sjuktjobbigt, likadant är det när jag sovit borta. får sova i endast trosor och utan täcke och ändå håller jag på att fucking dööö. Jaja, nog snackat om det. Idag hag jag bara tagit det lugnt - målat naglarna rosa, strykt tvätt och plockat undan lite på rummet. Får dra en sväng med dammsugaren också när jag ändå är i farten! tråkigt, men nödvändigt!
Vad har ni själv gjort idag? ♥ - slappat och städat bort sin sista dag på sommarlovet? ;)

Nu ska jag fixa det sista, hörs senare?

Puss&Kram -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0