Är det löjligt att gråta över sitt hår?

Jag har varit hos en frisör idag och sanningen är att mitt hår är sönder färgat, sönder plattat, sönder sönder och åter igen sönder. Vi har klippt bort en jädra massa slitet hår så nu sitter jag här och ser helt dum ut i håret... inte dum, det är ju inte fult men jag gillar inte kort hår. Och det finns ungefär hälften så mycket kvar att klippa bort. ALdrig uppfattat mitt hår så illa. Så nu blir det regelbundna frisörsbesök, inpackningar, platta mindre o.s.v.
Det kom en liten tår eller två, för det kändes att klippa det. Menmen, bättre att börja om från noll och göra det rätt från början istället. Jag överlever!

Har varit hos min fina vän linda nu i två dagar, varit skönt att komma bort lite trots att det ändå är i Eslöv. Imorgon ska jag faktiskt träffa min älskade pojkvän. Känns som evigheter sedan vi träffades, men det är bara 2-3 dagar. Så imorgon ska det blir så mysigt att få se honom igen och ha värmen som bara han kan ge.
Vi ska plugga lite, mysa och äta som vanligt haha, och prata ut.
Nu ska vi tagga ner och kanske lägga oss till rätta... försöka få linda på bra humör.


sovgott♥



Av milijontals stjärnor lyser du ändå starkast.


En bra vän är den som vet allt om en, men som ändå tycker om en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0