checka gärna in!

Sitter på medicin lektion, har precis får se en demostration av vår lärare om hur man tar blodprov. Äckligt det där med nålar. Men för en del är det inga problem men för vissa är det jättejobbigt, även om det denna gången inte var på riktigt utan man använder en form av "låtsas" ven. Spännande men jag hatar nålar! Kanske kommer älska att sticka andra men såfort det kommer komma till mig själv kommer jag alltid vara en mes. Men det står jag faktiskt för haha :)

Idag ska jag hem till en kompis och stanna där i några dagar, för att försöka komma på fötter igen i en lite avslappnare och tryggare miljö. Ta hand om varandra! Är så glad att jag har min "extra" familj när man behöver komma bort lite. Kanske ta en runda i stan, det lilla som finns här, och kolla om jag hittar någon julklapp eller två.
- nu ska jag spring på lunch, vrål hungrig så jag hoppas det är god mat! puss♥


Hälsa gärna på den nyblivna bloggerskan Gabriella, vacker som en ängel.
http://gabriellawihlborg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0