godnatt hälsar vi från sängen!

Nu ska vi kolla film sedan sova, så vi säger godnatt till er alla nu♥
Har dock en fråga. Jag har nyligen börjat äta p-piller för andra gången efter ett ganska långt uppehåll. Och jag har fått så jädrans ont i brösten, varit hungrig konstant, trött och gnällig. Kan det ha något med p-pillerna att göra?
tycker bara det är konstigt att jag skulle få ont i brösten av det. Eller det är för att kroppen håller på att vänja sig vid dem och ställa om sig? Har ätit dem i snart 2 veckor... tacksam för svar!
ses imorgon mina läsare!
LOVE,

Kommentarer
Postat av: caroline l

När jag kunde äta sådant skit, så fick jag också ont i brösten. De svullnar av hormonerna, därav smärtan. De andra symtomerna fick jag med, gick upp 5 kg. Haha.. Som du märker gillar jag inte p-piller, fick blåmärken över hela kroppen, sov bort dagarna, ont i huvudet m.m.

2011-12-08 @ 21:09:58
Postat av: caroline l

Jag är en av dem som får ökad risk för blodpropp av pillerna/minipiller. Så jag vågar inte käka sånt.. Därför jag sitter med 2 barn snart.. haha

2011-12-08 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0