Jul & nyårstider!

Hejsan mina bloggläsare. Dålig uppdatering från mig som vanligt men jag har så svårt att komma igång och lägga just den där lilla extra tiden på att göra bloggen lite mer spännande. Ska fundera ut lite roliga ideér man kan köra här i bloggen, tema och bilder. För i längden blir det tråkigt att läsa en blogg där inget utöver det vanliga händer, vi vill ha lite variation och kunna läsa om allt möjligt. Både om min vardag, min familj, vänner och pojkvän, skvaller, olika teman, smink, outfits, tips, mat, veckans ...!
Ja, det finns faktiskt så mycket man kan göra som gör allt lite roligare. Får spåna vidare på allt.

Jag fattas fortfarande snön i och med det går mot jul, sedan nyår. Allt är så mysigt - alla fönster som lyser upp i mörkret. Men för mig hör inte regn till vintern och juletider, utan jag vill ha SNÖ.
Hemma är det alltid mysigast att vara över julen med godis, rött, ljus och brasan är igång. Vart gillar ni att vara över julen och var tycker ni det är mysigaste med juletider?
- Igår kom jag och tänka på allt det där pysslet och klippande och klistrandet man höll på med när man var liten. Framförallt till julen, iallafall jag. Jag gjorde mina egna julkalendrar, ritade tomtar och snögubbar, glitter hit och glitter dit och en del sönder klippta fingrar och klister i håret. Men vad gjorde det och inte brydde man sig heller haha! Det är så mycket man saknar som man inte kan göra på samma sätt idag. Men den dagen jag får barn då kommer jag sitta om kvällarna i deras rum och pyssla och greja, så roligt!

Jag har även börjat fundera över vad man ska göra på nyår, saknar hemma festerna.. Vad gör man nu då?
Går man ut på nattklubb, firar med alla möjliga främlingar eller sitter man hemma och är social och dricker lite vin?
Nej, jag vill ut och festa till det riktigt... som den partyprincessa jag är! Alltid jag som är på hugget, någon som har något tips på vad man kan göra på nyår?
- Kläder och allt är nästan allt fixat. Har köpt en lite "finare enkel" svart klänning som jag ska lyfta upp med ett par fräcka skor, smycken och smink. Jag ska bära lösögonfransar för den lite mer finare looken, för det är så jäkla snyggt! Det är inne nu med att använda fjäderliknande lösögonfransar, men jag tycker det är fruktansvärt fult och utspökande. Tummen ner! Men tummen upp för de orginella och vanliga lösögonfransarna.

Nu ska jag åter gå till mitt pluggande, har prov imorgon på blodtryck, blodtrycksmätning och förmaksflimmer. Kan det ganska så bra men det ska sitta ordentliget. Jag satsar högt nu.
Ha det bra allesammans, fortsätt läsa min blogg & ge tips på vad jag kan skriva om och göra så det blir roligare att läsa.

Inte så speciellt snyggt? eller?

Mycket snyggare!


Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0