Lugn dag, en trött linis!

Hej bloggläsare! Hoppas allt är bra med er idag :) - Själv är det helt okej, man klara sig alltid har jag kommit på.
Har varit ganska bra väder idag, ljust på himlen men jag väntar fortfarande på denna förbaskade snö. De sa att de skulle snöa idag, men inte har jag sett någon snö. Eller har jag missat det eftersom jag legat i sängen hela dagen med parsienerna ner dragna, det kanske har snöat men inte lagt sig som ett täcke på marken? äsch, jag vet inte.
Har varit och är så fruktansvärt trött. Det kan ha att göra med att jag sov så dåligt inatt. Dela en 120 säng på två är inte okej, man får ju inte plats. - Plats får man men inte tillräckligt som jag skulle behöva. Visst är det mysigt att hålla om varandra när man somnar men för eller senare vaknar man och vill förflytta sig och ligga för sig själv, precis hur man vill. 
Min pojkvän är hos mig och vi tar det mest lugnt. Jag sitter vid datorn och halv sover samtidigt medans han sitter vid sin iphone, som vanligt! Är det inte smsa med bästa killkompisen matti så är det spela eller kolla bilar. Även om det för det mesta är sjukt drygt så kan jag inte göra så mycket åt det, för det är trots allt hans eget val hur han vill spendera sina dagar tillsammans med mig, haha! ;)
Ikväll ska vi laga tacos och tända lite ljus, kolla någon bra film kanske. Vi är själv hemma för mina föräldrar ska iväg. Tända Kamminen och bara mysa om humöret låter mig vill säga.
Vi hörs lite senare för nu ska jag försöka sova en stund.
LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0