Mina nya älsklingar!

Säg vad ni vill men detta är party til högsta nivå! Super snygga och super sexiga!
dessa ska jag bära på nyår för de är nyligen beställda och påväg hem till mig.
Riktigt mina är de inte än. Inte försen de sitter på mina fötter! :)) 500kr men det är det värt!
Har även beställt en klänning som var på REA på HM. 175 kr! (bild kommer sen)
ska ge den andra jag köpte för någon vecka sedan till mamma om hon vill ha den. Jag tycker om den jag köpte men denna jag hittade idag var lite mer LINA. Den är svart och enkel så ett par BRAK skor kommer lyfta upp hela klänningen och mig. + smycken på det.
Idag vaknade jag en timme före mela så jag låg och spelade mitt nya iPhone spel - the SIMS. Man bygger hus, får olika små uppdrag, söker jobb, skaffar vänner och just nu sitter min ena gubbe som heter MELA och odlar pumpor i 24 timmar(i vår tid) = mycket pengar!(i spelet då) och jag har en gubbe som heter matti som jag(LINA, min sims) är tillsammans med.. Eller vi dejtar. Haha! får ordna upp det där imorgon när mela är klar med sina pumpor! haha!
Sedan har jag och Min älskling bara myst, lagat pannkakor, kollat film, skrattat och störat oss med varandra.
Vi är trots allt ett mycket kärleksfullt par trots våra brister. Min älskade man.
Nu skajag avsluta så smått eftersom jag ska plugga lite på ett prov jag har på onsdag, lika bra att börja och göra klart instuderingsuppgifterna nu, tjänar jag på eftersom jag har ganska lätt för att lära mig och förstå.
Uppdaterar mer senare, love!♥
klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0