Musik tips från mig till dig

Jag tänkte lägga upp lite låtar som spelas i mina högtalare just nu. Jag lyssnar på allt försutom allt liknande kring rock, jazz, opera och allt det där som jag inte förstår mig på.
Det är framförallt DANS musik, nattklubbs musik me även lugn och sällan svensk musik. Dock gillar jag Spansk musik. Inte den typen av spansk musik som ni kanske tänker på nu utan jag ska lägga upp en video med en låt så kan ni lyssna och höra. Det blir mycket spanskt eftersom min pojkvän talar spanska och lyssnar på det men jag gillar det.
Vad brukar ni lyssna på? någon speciell stil? & har ni några bra tips som ni kan dela med er av? :)

- Här kommer några av de MÅNGA låtarna som spelas hos mig just nu.
lyssna&njut.





Lyssnar inte på sådan här musik annars, men jag tycker denna är bra.
Den var med 2008 i eurovision song contest, men de har mixat upp den lite.
rätt så bra på hög volym och man kan röra höfterna till den, ;)
Español!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0