seg dag!

Haft en bra dag i skolan idag. - pluggat och lämnat in lite uppgifter som jag gjorde på min 2 timmars långa håla. Skönt! Sedan har vi varit i metodrummet och övat på att ta venprover, mega kul! oich man kände sig helt duktig när man satt där och allt var så verkligt! älskar att gå vård och omsorg!
Varit allmänt utflippat som vanligt men det är roligt och det gör att dagen känns roligar och lättare i detta vinter mörker.
Snart kommer min pojkvän och hämtar mig, sen blir det plugg hemma och en massa mys. Funderar på att köpa lusskatter på ica i Lund också, hade suttit fint och toppat denna dag.
På tal om vintern så fattas jag snön! Jag älskar snö, ett fint täcke som lyser upp mörkert! det är underbart så jag saknar snön men jag hoppas att den är påväg hit. Har hört och sett att det redan kommit en hel del på sina håll. Ibland vill jag bo i norrland och uppleva deras vintrar, för snö är så mysigt. Mysiga promenader, snöbollskrig, känslan att komma in i värmen efter några timmar ute, dricka något varm och mysa ner sig under ett täcke. Själv, med en vän eller sin pojk/flickvän. Dessutom innbär snö SKIDOR. Skidor är en mäktig känsla, en frihet och bra träning. Älskar att åka skidor så jag hoppas jag drar med ett gäng detta året också till vallåsen. Dock saknar jag skidåkningen i Österrike och italien där vi varit ett antal gånger.
Nu ska jag packa ihopa!
LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0