sova kanske?

Klockan är snart halv tre och här ligger jag i min kompis säng och vänder och vrider på mig. Så jäkla ont i halsen och täppt i näsan. Tycker skiten kan försvinna för har haft det 2 veckor för länge nu! Vill vara frisk till min födelsedag som är på fredag. Jag börjar räkna ner! Tänker inte ligga med förkylning och halsont då inte! nejnejnej!
& jag tror jag har löst mitt nyår?! Jobbigt att jag får hålla reda på och planera allting själv.. för min pojkvän verkar inte bry sig! killar...
Kanske ska man skita i allt och bara göra vad JUST jag själv vill och slippa planera, för jag kan dra vart som helst! malmö? köpenhamn? - roligt! Jag blir stressad av att bära ett "ansvar" och vara den som alltid planerar och fixar för att det ska blir bra för ALLA. Folk vet att jag alltid ordnar det eller iallafall gör mitt bästa för att allt ska lösas, men det är stressande som fan. Kanske därför jag ligger här?
Ja, jag vet inte.
Skulle egentligen ha prov imorgon men får se hur det blir med det eftersom jag inte kan hitta någonstans vad det är vi ska kunna till provet! så jag gör nog det efter lovet!
Provet jag hade härom dagen om högt blodtryck och förmaksflimmer, där fick jag BARA betyget C. & det är egentligen inte dåligt men jag blev besviken.. Det är bra att ha krav på sig själv, men inte FÖR höga för det kan sänka dig själv till botten, för det har jag själv varit med om och det tror jag de flesta har, någon gång. Vissa värre än andra. Men att känna att du aldrig räcker till och att inget du gör blir bra, oavsett om det egentligen är jättebra - är en negativ sak. Så länge man kännt att man gjort sitt bästa, så ska man vara nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0