SUPRA - SEXIGT OCH KAXIGT!

Kvällen blev bra iallafall. Det dåliga humöret försvann så jag och mela kunde tillsammans både laga mat och sedan äta den. Mycket gott var det, trots att det var tacos. Man tröttnar aldrig! Vi åt framför tvn men en bra film - och om du läser detta mamma så lovar jag att vi inte spillde och att vi har plockat undan eftersom oss, som du kanske redan sett. HAHA!
Sedan ringde matti, melas killkompis och ville att vi tillsammans med han och hans flickvän skull följa med till bilträff på nova. Inte det roligaste som finns, handen på hjärtat så är det de tråkigaste som finns för en som inte alls är intresserad. Det var kallt och dötrist, men tur mattis flickvän var där så att man hade någon att prata lite med vettiga och roliga saker med. Annars är det ett ständigt tjat om bilar hit och bilar dit för både min och erikas del. Skönt att få vila öronen lite! Men samtidigt som jag inte är intresserad av det så hade det varit SEXIGT och KAXIGT att köra en supra eller liknanade. Mest för uppmärksamheten och för att det är sexigt när en tjej kör en snygg och kaxig bil. 

Nu sitter jag här, mätt och belåten efter natta maten som jag och mela lagat. Han har hoppat in i duschen och jag hals sover här i soffan framför datorn. Snart dags för sängen, det känns i ögonen nu & halsen värker och kroppen med. Hoppas jag blir frisk från förkylningen, slemet och halsont innan min födelsedag på fredag.
Nu ska jag avsluta, men ni får sova så gott så hörs vi imorgon.

LOVE♥



detta är en supra och den är riktigt snygg och kaxig.
Fler brudar bör köra en sådan... wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0