done.

Mötet avklarat och jag bröt ihop!
men det finns en lösning som jag är ganska taggad på men nack delen är att jag inte tar studenten med vännerna, utan får bara ett bevis på papper att jag klarat mig igenom gymnasiet. det suger och det är riktigt jobbigt. Ska träffa roland imorgon och prata mer om möjligheterna som finns :) & börja prata med kuratorn. De var något som de verkligen tycker jag behövde och behöver. Kan hålla med, det är mycket just nu & det tycker älskling också. det är honom jag gråter hos om kvällarna och om nätterna. Han stöttar men jag behöver någon mer som kan sin sak, det ända han kan göra är att försäkra mig om att han finns där och gern mig allt stöd jag behöver och all sin kärlek. det hjälper mycket! min underbara pojkvän<333

min liv kommer lösa sig, allt kommer bli bra. Bara för jag är 18 är jag inte vuxen och kan ta hand om allt själv, det gör ingen. Inget vänder över en natt, jag behöver hjälp och den ska jag öppensinnat ta emot och det kommer bli en bra framtid för mig också!

Nu ska vi snart iväg till åkesson och ta det lungt, sen ska simi, älskling och åkesson träna. Jag hoppas som sagt över, pga min förkylning. så jag ska bara kolla och se dem lida. Men nästa vecka är det min tur att plågas! MMA!
haha, kommer dö.

tack mamma & älskling för er stöd.
ni är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0