FÖRBANNNNNNNNNNNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här sitter en mega förkyld lina och är så fruktansvärt förbannad!
Åkte till skolan idag, missade omkring en timme i kallköket för jag skulle till ungdomsmottagningen.
Där började min skitdag! när jag skulle tala om för min mentor att jag skulle dit så sa hon att det var dåligt av mig, för jag missar värdefulla minutrar och att hon skiter i vilket, att hon skiter i mig och vad jag gör. Som vanligt får man såna svar, de får alla. Blev förbannad och stack dit för att uträtta ärendet. Kommer tillbaka till skolan och köket, taggad och glad att ha tagit mig till skolan trots att jag inte ville men jag ska ge mig fan på att fixa detta till sommaren. Jag frågade vad jag skulle göra och det blev för min del BRÖDBAKNING. bara för att jävlas och jobba över i köket tog hon ett bröd som skulle ta 2-3 timmar att göra. Jag stressade, sprang mellan redskapen och alla livsmedel och produkter jag skulle använda.Kaos, men jag skulle banemaj fixa det!

Under tiden degen skulle gäsa sin första omgång i 40 minuter passade jag på att äta, då var klockan runt 12. För jag skulle inte hunnit ätit annars om jag inte gjort det då. Och det fick jag en jävla utskällning för.
Hon stod 10 cm från ansiktet och skrek så jag blev döv näst intill, hon högg tag i mina handleder och drog och tryckte hårt, hon slet upp händerna från bunken med deg som jag arbetade med så det nästan föll i golvet sen förnedrade hon mig inför hela klassen. Jag var så jävla nära på att kasta degen i golvet och säga " här din jävla idiot, torka upp det själv och gör ditt eget bröd " och sen lämna platsen. FÖR så gör inte en mentor, en lärare mot en elev. Jag ville bara göra mitt bästa, men hon är som hon är. Hon hjälper inte sina elever, är känslokall, förnedrar en och skiter i en. misslyckad människa i sitt yrke!
Sen fick jag ta all jävla 1000000 kilos disk och fixa det själv och ingen anna fick hjälpa mig sa hon?! vafan är de egentligen, vi är alltid två där inne för att det ska gå fortast och dessutom hade jag mitt jävla bröd kvar att göra.
så ag fick göra det själv men jag satt inte tillbaka allt på sin plats, för det kunde fan hon själv göra!
ovanpå det skulle jag ta golvet också, men det lämnade jag också åt henne!

jag blev så jävla förbannad men gjorde klart degen ändå, sedan glömde jag bort att brödet var i ugnen. så jag byte om och var redo för att sluta, för vi skulle sluta. Så kom jag på brödet och gick in i köket för att ta ut det, men kom på att jag hade vanligta kläder på mig vilket man inte får ha. Så det fick jag också en utskällning för det och skrek och fråga varför jag bytat om och då svarade jag att vi slutat ju. Då sa hon " du kan lika bra dra härifrån " och då sa jag kaxigt och sträckte på mig och tittade på henne och sa " Ja, jag är påväg lana "

Ska på möte med henne idag om hur vi ska lösa mina dagar då jag inte går i skolan, tillsammans med syo och rektor. Vill skita i mötet men mamam tvingar mig för hon är också ganska pissed off på denna människa som ha NOLL respekt. Bud på att anmäla den jävla bitchen, för man drar inte och sliter i sina elever och klämmer åt deras handleder så de gör ONT!

förlåt men snart fotar jag in hennes ansikte, jag blir så jävla ledsen och förbannad!
Här stressar jag mer än någon annan för hon ger mig den uppgiften som tar längst tid att göra, så får man på fan för det sen. Usch, kräks på såna typer! ska bli jävligt kul att skälla ut henne idag inför rektor och sedan ha en mamma som också trycker på, för mamma har hon också BEHANDLAT fel. Så familjen lindwall är jävligt arga nu!

Nu väntar jag på att älskling och emil ska bli klara så de kan köra mig till eslöv och till mötet!
sen ikväll ska jag titta på när de tränar, jag hoppar över pga min jävla förkylning.
sen sover jag hos bby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0