jävla katt & alkohol!

Tjingeling, allt bra med er? :)
- med mig är det bra. trött dock, fick inte så mycket sömn denna natten heller.

Igår Kom sandra till mig runt 5 tiden och det var jättetrevligt att ha henne här. Vi åt mat med mamma&pappa och deras vänner som var här. snack, skratt och massa mys för min och sandras del.
Dock gick vi och la oss ganska tidigt för vi var så trötta, john blund hade verkligen varit på oss igår!
Men när vi skulle sova står musiken på högsta volymen, sängen vibrerade och trots att jag lyssnade på musik från min telefon och hörlurar kunde jag höra allt igenom. Det var så drygt så jag gick faktiskt ner och sa till att vi skulle lägga oss så de fick gärna sänka, iallafall lite. Mamma och petra, fulla och glada brydde sig inte... Sandra och jag lyckades somna vid 1 men vaknade igen 2 av att de sjunger singstar, på högsta volym! & när mikrofonerna kommer för nära högtalarna eller för nära varandra piper det och blir typ kortslutning eller något och det hände helatiden men de brydde sig inte utan sjöng ändå. Förstår ni vilket OVÄSEN de förde!? jag gick ner för att hämta vatten åt sandra och ser då att katten kissat på våra nya dynor till stolarna i köket! fick ju köpa nya för kattjävlen kissat ner de andra. Han inte ha de nya mer än en halv dag innan katten pissade på dem. Inte tänkte mamma torka upp det trots att det är hon som valt att TA HIT KATTEN! så jag fick ju göra det och märker då också att katten bajsat på golvet och blir fly förbannad - klockan var HALV 3 på natten och jag fick ta undan efter katten när det inte är mitt ANSVAR!
så jag säger till mamma, men inte bryr hon sig. så fick kalla på pappa så hjälptes vi åt. Torkade upp det och gnuggade golvet med lite medel. Sandara och jag gick ner och sjöng singstar med dem till klockan 4 kanske, sedan somnade vi runt 5.. Så det blev en sen kväll och inte blev det mer än 4 timmars sömn försen vi vaknade igen. Så vi har bara legat i sängen hela morgonen och nu har hon nyss stuckit till sin pojkvän:)
tack för igår sandra, mycket kul och mysigt. Ibland är det SKÖNT att bara vara hemma och göra ingenting!

Mela kommer senare, blir lmys, sen kanske vi sticker till sandra och rasmus och umgås med dem.
Trevligt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0