LAJSGÖÄLJD

Det var en jobbig morgon men sen kom min kära kusin felicia och umgicks med mig och hon är fortfarande kvar.
Vi har bara degat i soffan hela dagen och kollat tv och data. Mysigt det också, finns inte så mycket att göra i denna by.
Senare kommer Mela och hämtar upp mig och felicia för vi ska till Malmö och lämna en sak till vår vän camilla.

Blir en liten roadtrip såhär en lördag, blir en slapp kväll idag också. Är jättesugen på att festa till det lite, men det tar vi imorgon med sandra och rasmus förhoppningsvis om inte planerna blir ändrade.

Ska nog fixa ihop lite käk till mig och felicia snart. Får väll Bli någon pasta och sås till de och kanske ngn sallad till det!


ÄLSKAR MIN KUSIN OCH POJKVÄN MEST I HELA VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0