Läxa

Hej bloggen och kära vänner. :) nu har jag inte bloggat på ett tag, tråkigt och har verkligen saknat det. Men det har varit mycket den sista tiden, både bra och dåliga saker vilket gjort att jag helt enkelt inte hittat tid eller lust.
Det är fortfarande mycket i dagsläget, men det är skönt att ta en liten break och skriva av sig lite. Oavsett om folk bryr sig eller inte, en blogg är för mig en dagbok där jag för ner mina egna tankar, frågor och annat allmänt om min vardag.

Just nu sitter jag med läxor, känns inte lönt att göra det för just nu är jag i ett tillstånd och situation där jag inte vet om jag ska fortsätta skolan, det kan jag skriva mer om sen. Har en hel del frågor och funderingar och allt är kaos i mitt huvud.
Men iallafall så sitter jag här i ett ganska städat rum, med alla lampor tända och tvn igång. Musik i öronen och en massa papper och böcker överallt. Har skrivit om alkoholpolicy, vilken handlar om vilka regeler som gäller för personal och för kunderna på rastaurang/krog. Ganska intressant och inte alls svårt. Sedan blev det näringslära och det håller jag fortfarande på med, har kommit halvvägs. Ska bara skriva lite kort om A,D,E,K vitaminerna. Vad de är bra för, vart de finns, vad som händer om man får brist på vitaminet och vad det berikar. Så det är inte så mycket, men det var en uppgift vi har användning av till provet vi ska ha snart någongång. Nu ska jag fortsätta och även hoppas på att min älskling ska ringa snart, den biffen är och tränar.

MÅSTE dela med mig av min favoritlåt just nu, den spelas OM & OM igen. Både i Melas bil, i mina hörlurar från mobilen, på min dator. Hmm den är spansk, JAG ÄLSKAR spansk musik. riktigt nice är det även om jag inte fattar err skit men så är det! ;)

går inte att ladda upp videon just nu, testar senare. men här är länken så länge!
http://www.youtube.com/watch?v=PwrkGtjj8b4

kram, lyssna o njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0