Mysig morgon

Jag sova ganska bra inatt trots att jag och mela delade på en 90 säng.
Vi vaknade båda vid ungefär halv 10 och det var verkligen en jättemysig morgon, varför vet jag inte.
Det kändes underbart att ligga där, tusen gånger mer än vad det brukar göra. Solen sken, vi båda var på humör, vi pratade och skrattade. Det var en bra start på dagen. Sedan stack han till jobbet och jag åkte hem till mig.
Han ska ut med en kompis ikväll, på bio, sen spela biljard och sen ut och supa. Haha, han kommer bli full och ringa mig inatt. Men det får han gärna göra!

Ikväll ska vi ha gäster eller ja, mamma & pappa har ett par kompisar som ska hit, Trevligt för dem. Men jag ska ändå vara med sandra och hon stannar här inatt, mega trevligt.♥

Nu ska jag faktiskt vila en stund, är ganska trött. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0