NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Känns som jag borde ta tag i allt som behövs göras här hemma, herregud vad man har för ansvar att ta hand om ett hus. Tvätta, plocka undan, tömma disk, fixa mat(fast jag inte gjort det mer än 2 gånger på snart en vecka, glömmer äta). LÅter inte så värst farligt men det är jobbigt, att bo i ett hus helt själv kommer jag aldrig göra. Jag tror jag håller mig till en lägenhet när det blir aktuellt.

Jag ska nog ta och tömma diskmaskinen, fylla diskmaskinen med all disk,plocka undan i tvrummet, torka av i köket och städa toaletterna, damma och dammsuga, städa mitt sjukligt stökiga rum, tömma sopor o.s.v.
- jag vill dö bara jag tänker på vad som behövs göras... aja, det måste fixas idag iallafall.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0