UPDATE!

Hej bloggen, nu är sportlovet snart slut och jag har verkligen inte gjort ett skit. Soffan har varit mitt liv denna veckan tillsammans med pojkvän och kompisar. Dock har jag åkt skidor med pojkvännen och vännerna i Måndags och har lidit av träningsvärk, men fyfarao vad roligt det var att stå på skidor igen. Flera år av träning har gett reslutat och jag åkt bättre än vad jag någonsin gjort. Backarna var som gjorda för mig, riktigt sköna att åka i. Väldigt underbart och vill bara åka mer och mer. - synd jag tackade nej till österrike med föräldrarna. Menmen.
Sen har det blivit en kväll med sing star med sandra och drinkar, nice! Det har även varit jobbiga minutrar med ilska, tårar. Både från min och sandras sida men det har löst sig, vi har stöttat varandra.


- katten har gått mig på nerverna. Den har kissat på golvet i köket, även bajsat. Den har kissat på en dyna i köket som jag fick tvätta och skrubba förhand, även i soffan TVÅ gånger. Skrubba i evigheter där också, men det luktar fortfarande lite så vi får antagligen köpa en ny soffa eller skicka dynorna på Kemtvätt. Så efter den händelsen så skickade jag in katten på toan och nu har den fått ligga där. Går in ibland och klappar den, men jag tål inte katter egentligen och dessutom gillar jag inte denna katten för den delen heller. Den är verkligen handi.

Idag ska jag städa huset eller iallafall börja så smått för här ser ut som ett bombnedslag.
Sen ska jag med älskling som ska börja träna MMA. Hoppas jag får hänga med in och kolla...

Nu ska jag och sandra fortsätta kolla på bert och mysa under täcket.
Jag behöver verkligen duscha också. går dagens smink och är förjävla ofräcsh och luktar som en häst...
Laddar upp lite bilder senare från skidåkningen. pussssss&kraaaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0