Uppdatering.

Hej vänner♥ Hoppas allt är bra med er idag? :)

Måste börja med att berätta vilken tuff natt jag hade Natten till igår. 1. SOV ALDRIG med en katt!
- Vi passar min brors och hans familjs katt nu medans de är i Thailand i 5 veckor. Den heter Kalvin för den liknar en ko. Färgmässigt, dock inte storleksmässigt. Det hade varit lite illa! Iallafall bestämde jag mig för att han skulle få sova i min säng vi avslutade kvällen med Tvtittande och massa mys. En rädd men en extremt kel gó katt. Trots sin lilla kattkropp tog han mer än halva sängen och jag låg på MAX 30 cm. Redan där böev han dryg. Vi båda somnade, klockan ett vaknade jag av att katten gick på mig och jag som knappt kunde se i mörkret och med mina nyvakna svullna ögon, såg att den stod på mitt nattduksbord eller vad det heter med huvudet i min chipsskål som jag hade ställt där. Måste bara anteckna att denna katten ÄLSKAR chips..
Jag tog bort honom därifrån och la honom bredvid mig sedan somnade vi om.
Sen vaknar jag en stund senare igen av att Kalvin går på mig och nosar mig i huvudet, hans päls och morrhår kittlade mig i näsan och i ansiktet, ännu engång var han påväg till chipsskålen. Jag gjorde likadant som tidigare, jag tog bort honom därifrån och la honom bredvid mig. Ännu engång vaknar jag av att han går på mig och hans mål var samma som tidigare - CHIPSSKÅLEN! och nu började jag bli lack men kom snabbt på att jag kunde ställa upp chipsskålen på hyllan ovanför mig, att jag itne tänkte på det tidigare?! Nu kunde jag få sova gott!
Icke fick jag det! Vaknade av att han går på mig och lägger sig vi fötterna... Jag brydde mig inte och somnade om och när mamma väckte mig på morgonen låg han UNDER min säng LÄNGST in i hörnet. Hoppas jag sparkat till honom inatt när han låg vid mina fötter! HIHI! rätt åt den!

Igår var en ganska lungn dag, mådde mindre bra. Huvudvärk för tredjedagen i rad, vilket skrämmer mig. Har ALDRIG huvudvärk, ont i halsen och på sidan av strupen bultade det jättehårt och gjorde ont att jag knappt kunde prata eller svälja. Sen försvann det men kom flera gånger under dagen igen. Jag var ledsen och trött, och på dåligt humör. Vi lyssnade på en transa igår som hade en väldigt intressant föreläsning. Jag äcklas inte av dem längre! fick lära mig en hel del både om hur det är att vara transvestit och vilken kamp det är OCH framförallt lärde jag saker om mig själv! Jag ska inte vara så fördomsfull, alla är bra som de är! Oavsett om de är bögar, lesbiska, transvestiter, Transsexuella, Handikappade o.s.v. Ska skriva lite om det senare.
+ vi fick god tårta efteråt. Dock skrapade jag av denna förbaskade grädden som de alltid DRÄNKER prinssestårtor med! åt inte up för marsipanen mättande,den är ju godast!

Sen resten av dag spenderade jag HOS min älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0