ge mig lite sömn.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. En utmattad Lina somnade på den trånga fullpackade bussen och hade tydligen lagt huvudet på Charlys axel medans jag sov, för jag vaknade på axlen och min nacke gjorde ont. Inte alltid lätt att hålla huvudet uppe när man sover och inte har någon kontroll, eller hur? ;O
Jag gick som en Zombie hem, hade följe med johan för han bor ju bara några enstaka hus ifrån mig. Jag orkade knappt stå, prata, röra mig eller något och så är det fortfarande. Är så fruktansvärt trött & yr men vågar inte lägga mig ner för då lär jag somna på stuts och då lär jag inte somna ikväll. Men jag känner mig mer död än levande så tror jag slutar ögonen efter bloggandet och låter John Blund utföra sitt jobb!


Någon mer än jag som älskar att sova ? :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0