hemma igen efter dagar i Lund

Här sitter man med världens illamående och lyssnar på spansk musik. Blir väll så när man är tillsammans med en chilenare. Man har ju sina favoritlåtar! Önskar jag kunde snacka spanska, kanske ska man gå någon kurs bara för skojs skull och det kan vara bra att kunna om pojkvännen och familjen snackar det. Kul att veta vad paola säger till mela & simon när hon skäller på dem på spanska! hihi (a)
Fick tabletter idag som hjälper mot illamående, trodde inte på det men visst gjorde det de! Men känns som jag behöver ta en till snart. Hela magen knyter sig och spyan i halsen, hatar detta helvetet! tur det snart är över.

Iallafall, så har jag varit hos mela ett par dagar nu. Skönt men samtidigt jobbigt, för jag har fortfarande dåligt samvete sen vet jag heller inte vad han tänker. Aja, det kommer bli bra.
Igår snackade simon, mela, elin och jag och melas mamma och pappa om vår spanien resa till sommaren som vi ungdomar ska göra. Åker nog allla tillsammans samma helg vi slutar skolan, sen åker elin och simon hem den 20 juni, för elin fyller 18 den 21. Men Mela och jag stannar kvar och myser i spanien och värmen! Jag är taggad, det är bara att boka sen är det klart. LÄNGTAR att få spendera sol,bad&värme och mysiga kvällar med min älskling!

Ska hinna gå ner 5 kilo till sommaren, jag har ett mål och nu ska jag kämpa. Direkt efter 3 febuari när skitet är över, ska jag ta tag i vad jag äter & börja träna. Någon som har några bra tips på hur man kan hålla sig borta ifrån sötsuget? Tips på hur jag går ner på ett bra sätt? Något jag ska tänka på? hmm..

Aja, nu ska jag tycka synd om mig själv trots att jag bara har mig själv att skylla.
Sova en stund, sen fixa sig och sedan dra till Parkgatan och spendera tid hos min kusin och några av hennes små vänner. Blir en lugn Lördag. :)

Kram på er alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0