studiedag och nova

Hallå där ute i detta måndags bus väder :) Hur är det med er idag?
- Själv är man fortfarande extremt illamående, så mat äter jag knappt. Men annars är det bra med mig!
saknar min pojkvän dock.

Idag hade vi studiedag, så alla på hela berga var lediga. Härligt! Blev en lång morgon i sängen men for hastigt upp när jag bestämde att åka till nova med pernilla. Åt en liten frukost som bestod av ett glas yoghurt och en apelsin. Får inte i mig så mycket mer än så.
Sen blev det en snabb runda på nova för pernilla hade en tid att passa, men jag hittade iallafall ett par jeans och nu fattas bara en lite festligare tröja och en rosa/aprikosfärgas stickad från gina som jag blev kär i. :*
Den inhandlas på Onsdag! Har ingen bra bild på mina jeans, speglen är så skitig att man inte ser ett skit på fotot jag försökte ta på dem. De är korta i benen, de slutar vid anklarna. Men så var alla modeller på gina, men det är snyggt tycker jag, benen ser smalare och lite kortare ut dock men det är bara bra.

Nu ska jag kolla lite tv, sitta lite vid datorn och dricka bubbelvatten. Väntar på top model!
Saknar mitt hjärta så jädrans mycket!♥



jag har börjat äta apelsiner som fan,
trots att jag inte tål det. men gud så gott det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0