Godmorgon sverige

Godmorgon sverige! Allt bra idag? :)
- Själv mår jag bra och har nyss vaknat. Dock sover jag så jävla dåligt nuförtiden. Blir kissig mitt i natten, får ont i magen, ligger och vänder och vrider på mig, får ont i nacken hur jag än ligger.  Känner ni igen det?
Det har varit så nu i vecka, sedan vi kom hem från spanien. Aja, ska inte klaga. Jag har en säng att sova i iallafall.


Väntar på mela som kör sin pappa till jobb, i malmö. Han ska träffa emil idag cch jag ska antagligen till malmö och träffa camilla. Får se hur det blir, känner mig inte riktigt hundra idag.
Något jätte läskigt hände nyss, något rikitgt skumt.
"bio"ljudet var i sång men på låg volym så man kunde höra tv:n precis lagom men sen bara höjdes ljudet och höjdes och höjdes tills det var på max. Och jag kollade efter.. Jag satt inte på kontrollen för det låg på bordet. Jag sänkte ljudet men det höjdes igen, så fick stänga av hela. Men usch så läskigt, spökar det här?! ... grr.

Nu ska jag nalla ett ballerinakex som står på köksön och lägga mig till rätta vid tv:n. Uppdaterar senare för dagens planer. Puss&Kram Lina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0