Nu känner jag för att blogga igen !

Nu har jag en dag då jag känner för att skirva lite, mest för att det är väldigt mycket känslor som bubblar i mig från alla håll. Kan väll säga att man är både besviken och arg, ledsen känner jag mig inte utan kanske mer ledsen för hur synd det är om människor. Kan inte vara lätt att bo i en sån kropp när man ser ut och är sådär, synd hur man kan leva på att hjärntvätta andra människor. I slutet vinner man inget på det, mycket sorligt. 
Tänker inte skriva så mycket mer om det just nu, för detta är fruktansvärt patetiskt. Älskar människor som har dubbelmoral gånger tusen och dagligen säger emot sig själv med alla som flyger ur deras mun. skrattretande!

Ligger här med min älskling som är deppig, det är nog förmycket för alla just nu. Verkligheten är hårt ibland.
en "bästa"vän som slutar höra av sig, drömmar som han inte har råd med just nu. Det tar emot för honom också ibland, men man kan inget annat än sitta med öppna armar ifall han behöver det. Sen om han vill ha det eller inte är upp till honom, men jag finns iallafall♥ 
Vi har iallfall haft en mysig dag idag med min familj. Solat, badat, snackat, åkt pappas fyrhjuling, ätit grillat, jag och mela har gjort en tårta. Vitchokladtårta, men grädde och färska blåbär på. Lite failad blev den, men god var den ändå! Tyckte mest att mela gnällde sig igenom hela bakningen och försvann snabbare än kvick då han insåg att vi hade lite att diska och göra rent. Men fick tag i honom så han fick mot sin vilja hjälpa till att plocka undan. Sneaky!
Nu ska jag sprinta till toaletten, jag kissar snart på mig... fast... roligt att göra det i melas säng och se hans ansiktsuttryck. Haha! fast det är nog inte värt det, hade fått städa själv. 

Familj, vänner, pojkvän med familj är det finaste som finns. Tar man hand om dem med hela hjärtat, får man något lika fint tillbaka. Precis så det ska vara och då mår man som bäst. Jag tänker ta hand om MINA med hela mitt hjärta, för det är det absolut viktigaste. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-07-11 @ 00:19:46
Postat av: Mamsen

Första gången jag e på din blogg:)). Tack för tårtan. Den va god:)). Varit inne på en annan blogg. Har inte skrattat så mkt på länge. Det va så omoget o sjukligt. Mest synd om den som skrivit det:))

2011-07-11 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0