Österlen

Det spelas högmusik ur högtalarna på mitt rum. Konstigt att mamma inte kommit upp och bett mig sänka i och med att hon ligger och läser? Men tror hon håller sig i bakgrunden i och med hon inte är mycket bättre själv när de gäller att spela hög musik. Hon e G-A-L-E-N!
Idag ska vi till Hasse&Karin som på på österlen, ska bli trevligt. Kommer hem imorgon dock så det ska bli spännande att övernatta på bortaplan. Det kommer gå bra!
Hasse är min riktiga morfar faktiskt, men eftersom mamma inte hade så bra kontakt med honom under sin uppväxt och när hon fick barn så har mamma alltid kallat en annan man för pappa, som alltid funnits där under hennes uppväxt. Därför kallar jag honom för morfar!
Men jag tycker om att vi ändå har en hyfsad kontakt med min riktiga morfar och när han presenterar mig för andra säger han alltid att "detta är mitt barnbarn". Gulligt & så sant så!

Nu ska jag samla ihop mina saker för vi ska köra närsom. Samla ihop mig själv för den delen också, jag är inte på top överhuvudtaget! & vädret gör en ännu mer deppig och hängig. Jag påverkas mycket av vädret, det gör nog de flesta?
Måste iallafall sticka nu, puss på er & vårt regniga Skåneland♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0