7 månader, kinamat, praktik och bajja!

Älsklings och mitt datum existerar inte denna månaden, 30 februari finns inte.
Så vi får väll ta det idag :) så idag har vi 7 månader, underbara månader. Älskar honom mer och mer för varje dag.

Vi ska väll inte fira på något speciellt sätt. Utan jag drar med honom till nova för JAG ska handla leggings och sedan drar vi och käkar kinamat. Sen ikväll ska vi till matti och erika och umgås med dem, trevligt.
Är dock jävligt trött så får se hur länge jag pallar.
Ledig hela veckan, mina skol dagar ska göras genom praktik och det ska bli så kul. Vi letar praktik på ett äldreboende eller på ett dagis, så jävla gött. Känns som saker och ting löst sig och blir bättre.

- Nu ska jag på toa och bajja ( thihihihihi :$ ) sen ÄTA OCH SEN ska jag fixa mig. PusseeeN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0