Äntligen Fredag

Äntligen Fredag, eller vad säger ni? Härligt som fasen.
Dock inte lika roligt att ligga med en jävla förkylning och feber.. Trött på denna förkylningen som kommer tillbaka när jag varit fri i en vecka max. Jag och älskling bollar med den fram och tillbaka helatiden OCH jag kan säga att vi är ganska trötta på det båda två. Här går åt en massa papper och nässpray. Menmen vad ska man göra?
Gick upp tidigt för att försöka nå praktiken och sjukanmäla mig och efter en och en halv timme gick det. Har varit uppe sedan halv 7-7 ungefär. Kommer nog bli en powernap på soffan om inte flera timmar.

Hade planerat att åka och bowla med MIN KÄRA MAN idag men vi får se hur det blir med det.
Kanske bara hyr någon film och tar hand om varandra, vi behöver lite egentid och inte bli avbrytna av andra planer som kommit mellan. Vi behöver nog bara vara med varandra, saknar det.

Aja, nu ska jag hitta något bra på Tv:n sen försöka somna, men det är nog inte så svårt.
Ha en underbra fredag för det ska jag försöka ha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0