Freakt out!

Hej kära läsare :) allt bra en skön dag som denna?
- själv mår jag bra trots förkylningen. Har varit pigg och praktiken har gått bra!
spelade fia med knuff med några av de boende, sen tog jag ut dem på en promenad och det blev massa prat och skratt. En del är för härliga! Har mina favoriter för de är som en ungdom i huvuet och skämtar så man viker sig av skratt. Sedan Har dagen bara flytit på, hälsat på älskling och camillo(stavning?) när de jobbat och snackat lite med dem och druckit läsk i det skönta vädert. Och nu sitter jag här själv hemma hos familjen Frenk och kollar Jerry Springer. 
Jag är ganska freakt out, helt överstressad för sommaren. Så mycket som jag behöver tills dess men kan inte skämma bort mig allt förmycket för måste spara fickpengar till resan.
Jag måste ha Linnen, fina sommar toppar, Klänningar, Skor, Solglasögon, scarfsar, smycken, bikinisar, underkläder och annat smått och gott. Men hur ska pengarna räcka till? förhoppningvis får jag sommarjobb på praktiken - för de behöver ALLTID folk. i like my lilla fördel där! 

Nu ska jag vänta in bebi, bye♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0