i lund

hej alla, allt bra med er?
- jag ber om ursäkt om ni uppfattar mig så gnällig och jobbig. Men jag har mycket nu som tynger mig just nu, såna perioder har vi alla och på min blogg har jag rätt att skriva av mig.

Just nu är jag hemma hos älskling och jag mår väll sådär.
Fått min praktikplats nu så jag börjar på onsdag, skönt & kul ska det blir.
idag ska vi inte göra något speciellt, emil kommer hit & ikväll ska älskling och han på träning och undertiden ska jag träffa Min fina vän linda och hämta saker hos kim. Så som kläder och skor - en vän jag glidit ifrån som jag knappt pratar eller umgås med er. En del presoner växer man ifrån eller så passar man inte ihop. thts life, men jag överlever :)

nu ska vi spela COD, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0