ingen rubrik.

Hemma efter jättemånga dagar hos älskling!
Har städat och rensat ut lite i rummet, så nu är här lite renare. Har dock mycket tvätt och stryka men det tar jag senare, är sjuktrött och behöver sova en stund. Speciellt om jag ska orka med Body Pumpen ikväll också.. Vill inte dit, jag är för lat. Men jag drar dit ändå och förbränna lite och sedan lida av träningsvärk i några dagar. Tummen upp! Jag kan fan inte skjuta fram min träning & kränga godis dygnet runt längre. Vafan det funkar inte.. Men jag är beroende och det är jäkligt svårt att sluta. Men jag måste, för jag tänker inte bära på allt extra fläsk jag går med nu, till sommaren. Icke!
nu ska jag planera min ekonomi och tänka smart sen vila en stund! hajdå & nattinatti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0