ingen träning

Blir nog ingen bodypump, får ta en runda ute eller göra lite övningar hemma så jag inte låter bli det helt.
Mår inte bra, känner mig varm och konstig. Men det är ingen ursäkt till att skita i det, men jag väljer att stanna hemma och göra lite övningar här på mitt kära rumsgolv.

Har precis gjort en liten budget fram till sommaren, så jag kan spara ihop lite pengar till resan. & nu ska jag försöka hålla den också. Kommer inte bli så svårt.. hoppas jag!
Ska laga lite mat snart till mig och pappa i och mamma går på sina jävla diet. - Som även jag ska testa på, eller iallafall göra ett mellanting av det.

happ, nu ska jag ner och laga pasta med köttfärssås. pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0