PISSED OFF MANNEN!

Jag blir så förbannad!
Känns som det kvittar vart jag går in så hittar jag ALDRIG någon BH som verkligen passar.
Antingen finns de inte i min storlek och när de finns i min storlek så är det såna fula oattraktiva kärring Bh:ar. Usch vad jag retar mig på de. Kollar dock där priset är rimligt men får väl börja leta på de ställen där man får betala mer än 250 kr. Löjligt men vad har jag för val.

LINDEX,HM och alla ni andra med vettiga priser - SKAFFA FLER SNYGGA BH:AR MED LITE LYFT I FÖR DEM SOM LIGGER ÖVER 85D!
(nej jag har inte häng, men en kudde i bh:n, inte allt för stor såklart, gör det bekvämare enligt mig)

Ganska pissed off så nu ska jag sura. hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0